lördag 4 juli 2009

så där ja..

Med tanke på att jag har 2 bärbara datorer borde ju nån fungera. Men så var inte fallet. Så jag har känt mig en aning handikappad. Äntligen fungerar i alla fall en av dom..

Så semester. Inte alls dumt. Ytterst lugn tillställning på en ö i Grekland. Med sol, bad och allt det där. Underhållningen var ytterst sparsmakad. Vi ville till ett lugnt ställe.. men efter några dagar så hade vi sett alla i byn.

Mest skrämmande: Farbror Calypso, 65 bast och 2 huvuden kortaren än jag ville bjuda ut oss på drinkar.

Veckans hajmat: Ungen som var med på badbåten och terroriserade alla. Det där med att grekiska barn är snälla visade sig vara en myt. Jag föreslog att vi skulle knyta ett snöre runt magen och slänga honom efter båten.

Veckans varför? Om man nu tvunget ska vara nudist.. måste man ligga på en luftmadrass och verkligen sära på benen???

Inga kommentarer: