onsdag 17 juni 2009

Helgen

Någonstans är jag otroligt optimistisk. Jag insåg inte att jag förra helgen genom att följa med på vad jag trodde var spårläggning med hund bokade upp mig 2 dagar nästföljande helg. Så jag tillbringade större delen av helgen i skogen. Vilket egentligen var ganska bra. För alternativet var att hjälpa syrran och masen att flytta. Och flytta är inte kul alls. I synnerhet när det är 2 ekorrar som flyttar med sina vinterförråd av bra och ha.

Vilket på nåt sätt är summan av mitt liv just nu. Överbokat. Sällan hemma.

Men snart så. Grekland. En vecka med temat: sol, böcker, nån kall öl, trevligt sällskap och en massa sömn. Bara det att jag kommer att kollapsa av trötthet när jag kommer dit.

Men lyxproblem.

Killar är för övrigt fortfarande konstiga.

Inga kommentarer: