tisdag 8 april 2014

Vid liv

Tiden typ rusar iväg och jag får inte ett skit gjort. Om en dryg vecka ska jag packa i min grejer i hästtransporten och flytta. Möbler osv får åka senare. Hästen kommer veckan efter. Jag har inte packat nåt och jag kan inte för på lördag ska jag ha visning på lägenheten. Dessutom har jag fått rycka in på andra områden på jobbet de sista veckorna. Som en alldeles extra bonus är det tungt. Fysiskt alltså. Så jag är helt slut när jag åker från jobbet. Men det ordnar sig. En dryg vecka kvar nu. Hur nu sjutton det ska gå till.

Räknar med att "packa" i sopsäckar typ. Ös ner alla kläder och ta problemet när jag landat. Ska ju ändå vara ledig i typ en månad. Så det får liksom ordna sig. Slänga in alla hästgrejer och ordna allt sen. Packa ner några lådor i köket med grejer jag kan ta med mig. Be folk om hjälp att bära ner allt 3 trappor utan hiss. Muta pappa till att få däcken på transporten bytta.  Nu satsar jag på överlevnad och att saker löser sig. Orkar inte stressa upp mig mer.

Inga kommentarer: