måndag 2 juni 2014

Medryttare

Jag erkänner att jag har svårt för hela grejen och är van med att det går att lösa med någon kompis eller duktig ryttare som jag helt enkelt betalt för hjälp.  Men nu har jag hittat en ung tjej som jag faktiskt tror klarar av hästen OCH gett henne en deal som åtminstone jag tycker är bra. Jag vill inte ha betalt, jag vill hellre att hon lägger pengarna på att rida fröken på lite träningar företrädesvis i hoppning.  Hon inser att hon har fått möjlighet att rida en väldigt bra häst som hon kan lära sig massor på. Jag får hjälp och har någon som kommer kunna hjälpa mig om jag behöver pga tjock mage. Hästen får ridas ut och hoppa vilket hon tycket är kul och så länge som jag kan så trimmar jag dressyr.  Hon får möjlighet att rida en häst som har stor kapacitet och kräver att hon rider ordentligt. 

1 kommentar:

Trasselkvast sa...

Var hamnade stallmässigt till slut?