onsdag 25 augusti 2010

Tjoho!

Imorgon kväll blir det huvudstaden igen. Men en massa rolig inplanerat. Som popaganda. Vilket jag verkligen ser fram emot. Blir sista besöket* till huvudstaden på ett tag men ska i vilket fall bli kul. På något sätt blir det roligare när jag är uppe rätt så ofta.

Så nu är ska väl bara packningen reduceras lite grann. Och en regnjacka slängas i. För vädergudarna ser knappast ut att vara på min sida.

Men jag lovar att kanske rapportera...lite grann i alla fall..

* alla har ju en tendens att yngla av sig... just i år av någon anledning. Men jag är numera en fena på små monster så det är lugnt. Fast det är ju så att var sak har sin tid.

1 kommentar:

Ninde sa...

Ja, det var då fan vad folk slarvar med att skydda sig nu plötsligt. Nästan som om de ville ha elaka dvärgar..;)

Välkommen till Hufvudstaden iaf. Ser fram emot rapport sedan! :)