fredag 1 juli 2011

Nedräkning

Nu är det bara några timmar kvar. Sen kommer jag dansa ut från jobbet och sjunga högt... I'm on vacation!

Förvisso blir det bara ett par veckor. Men ändå! Semester... framför allt så längtar jag efter att få sova. Att börja 7 på morgonen har sällan varit så förbaskat jobbigt i år. För jag har misslyckats helt med det där att komma i säng i vettig tid så när fredagen närmar sig är jag inte lite trött. Snarare helt förstörd. Det känns verkligen att det inte blev någon riktig semester förra året för jag har sällan längtat och haft ett så stort behov av ledighet. Sen om det är praktiskt genomförbart i år är en annan femma. För givetvis så har vi massor att göra på jobbet.. och arbetar man i familjeföretaget så finns det inget som heter helt ledigt.

Ikväll är det middag med företaget. Jag valde restaurang så det kan nog bli bra trots att jag helst hade legat hemma på soffan och haft som dagens största beslut vilken tvkanal som verkar lockande...

Inga kommentarer: