måndag 3 december 2012

Förresten

Så är det en aning bittert att vakna vid fyra på morgonen BÅDE lördag och söndag för att sedan ha gräsligt svårt att somna om. Saker som man avfärdar som en skitsak under dagen kan vid den tidpunkten kännas gigantisk. Ångesten kommer krypande och sedan är det ännu svårare att somna om. Helt värdelöst faktiskt. Nu försöker jag systematiskt att beta av alla småsaker. De stora är lite svårare att fixa just nu. Men brukar lösa sig tids nog.

Planen att komma pigg och utvilad till jobbet måndag morgon gick så där. Förvisso brukar jag ju gå upp i ottan men när man snittar en vecka på 4 timmar per natt så blir jag trött. Nåja idag ska jag beta av lite flera saker på listan över tråkiga saker som måste göras. För övrigt blev bilden till nya körkorten förjävla ful. Ser ut som en deprimerad medelålders tant. Så över julen ska jag sova vila och förhoppningsvis försvinner de svullna mörka ögonen med rynkor då. Om inte annat får jag väl använda den svindyra ögonkrämen desto mer.

Inga kommentarer: