måndag 10 augusti 2009

Uppdatering

Det har varit lite hektiskt på sistone. Så här social har jag inte varit på evigheter. Så jag är lite trött. Men nöjd ändå.

Helgen tillbringades i Göteborg med huvudattraktionen Madonna. Säga vad man vill men visst var det mäktigt att se henne. Sen finns det ju alltid frågan om hon spelade rätt låtar osv. Men jag är nöjd.

Av någon konstig anledning verkar det som att jag kanske har en dejt på g. Återstår att se om det blir nåt av det. Men trevlig är han i alla fall.

Övriga konstiga killar har jag gett upp. Igen. Trött på märkliga killar.

3 kommentarer:

Ninde sa...

Vem är den nye?

Serafim sa...

Han har huvud, armar och ben ;)

och en massa i bagaget om man säger så.. så inga förhoppningar mest trevligt..

Ninde sa...

No fair hörru. We want details. Alla siffror. Ingående beskrivning. Årsmodell. Prestanda. Prevoius owners. The works...

(Ja, jag skojar. Men nån detalj kan du väl kosta på dig..;)