tisdag 4 augusti 2009

Huliganen

En tjejkompis blev brutalt dumpad ihelgen så igår var det lite tröst. Men lite bubbel så klart. Sen vatten i samma glas. Som stod kvar på köksbordet med lite vatten i under natten. Eller rättare sagt. Jag glömde bort dom. Nu lever bara ett. För nån hade sannolikt försökt dricka ur champangeglas. Dom är smala. Katthuvuden är inte så smala. Imorse var köksbordet dränkt i vatten och glasbitar. Jag var inte helt imponerad. Och det är inte svårt att gissa vem som är skyldig.

2 kommentarer:

Mr E sa...

Det finns inget som kan se så oskyldigt ut som en katt. Hade själv en hel rulle hushållspapper strimlad i köket härom veckan. Glas är dock snäppet tråkigare att få vandaliserat.

Serafim sa...

Oskyldig min ..njae.. han vet att jag blir sur när pajar saker. I förrgår satt han och tittade på mig och petade systemantiskt ner saker från bänken...

Men som en kompis sa: det är tur att han är så trevlig. Då kan man ha överseende med huliganfasonerna.