torsdag 26 november 2009

Typiskt

Att vakna kl 3 av att jag hostar och kan fasen inte somna om. Vilket just nu känns rätt så värdelöst. Känns inte som att det blir någon omfattande jobbverksamhet idag i alla fall. Fast jag måste ner och fixa ett par grejer.

Så helgen lär gå till att kompensationsjobba. Känns ju väldigt lockande. Fast å andra sidan inser till och med jag att fest fredag och lördag som det var planerat är helt uteslutet. I synnerhet med tjejerna från sjöslaget när vi drack Bacardi Razz som shots innan vi gick ut. Har en känsla av att det skulle kunna bli en repris på det. Och jag misstänker att min kropp försöker tala om för mig att sömn och vila vore en bra idé.

Annars undrar jag om jag kan skylla den här förkylningen på influensasprutan jag tog förra veckan? Eller på Fru Räv som kanske smittade mig i helgen? Eller killbaciller?

1 kommentar:

Jesper sa...

Killbaciller lägger jag min röst på.