onsdag 7 juli 2010

Censur... snälla...

Vissa saker pratar man inte om. Det bara är så. Man kan behålla saker för sig själv. Det kan till och med rekommenderas. Så när en kompis släppte loss sin senaste historia eller vad jag ska kalla det, så hoppas jag innerligt att hon hittade på.

För man berättar inte att en kille man träffar vill att man ska använda en strap-on. På honom. Det är liksom alldeles för mycket information. Och gav min direkt en bild på näthinnan som gör att jag aldrig kommer att kunna se honom i ögonen. Och hon verkar inte ha dumpat honom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår precis vad du menar, mitt ex förstörde det för mej när det gällde söta pensionärspar.

Ninde sa...

Skulle jag vara Storstadsmässig skulle jag påpeka att jag trodde det var förra årets fluga he he ;)

Men jo, fattar vad du menar. Det finns saker man inte vill veta om folks pojkvänner. Speciellt om de tänker behålla dem någon längre tid. Samt gärna undvika alla jävla detaljerade storleksjämförande beskrivningar med gurkor odyl. Gäller även efter tre glas vin på tjejmiddagen. Tack.