måndag 19 juli 2010

Vid liv

Det har varit lite hektiskt på sistone. Men inga stora händelser eller skandaler. Fick besök, det var supertrevligt. Flängt runt som en skållad råtta. Som vanligt. Och jobbar. Som vanligt. Och har en supervarm lägenhet...

Nu längtar jag efter lugn och ro.. rutiner. Och framför allt: semester. Ledighet.

Annars leker livet. Jag har ont i en visdomstand och är lite sur över det. Men jag har tokrosa naglar. Det är fint. Och på lördag kommer kompisar på besök. Och så har jag namnsdag den här veckan. Det ska givetvis firas med pompa och ståt.

Och sen har jag skurit mig på ena pekfingertoppen. Det gör ont.

2 kommentarer:

Ninde sa...

Oh visdomstand. I feel you. Hoppas du får lite sommarsemesterlugn nu..:)

Serafim sa...

Japp får hela 5 (!!!!) dagar.. som kommer att tillbringas i huvudstaden.