torsdag 1 juli 2010

Liiite nervös

Idag är det D-day. Dagen då någon ska få klippa mitt hår igen. Efter sista katastofen har det varit på utväxt. Idag ska det klippas och färgas eller nåt.

Och jag ska tillbaka till mig gamla frisör. Som jag bävar inför vad han kommer att säga. För tro inte att det ser okej ut nu. Icke. Ser väldigt konstigt ut. Vad ska jag skylla på? Bristande omdöme ( = UPPENBARLIGEN sant), att jag klippt mig på fyllan ( ren lögn), eller kanske en liten blond kommentar som va? ser det konstigt ut?

Oh well dagens i-landsproblem...

3 kommentarer:

Unknown sa...

haha,känner sååå igen mig. Mitt hår har nu fått växa i 10v, jo börjar bli dax klippa men vågare inte efter den förra svängen. Klippte upp mitt hår,såg ut som ja haft en potta ngn klippt efter på skallen. Stort hår delux för det blev dessutom lockigt när det va så kort. Lycka till ;-)

Anonym sa...

Lycka till, alltid lika spännande.
Här är det ingen ide att klippa sej, sambon missade att jag klippte av 50 cm hår.

Serafim sa...

*SKRATTAR*

karlar...

Jooo blev bra. Kort som fasen men jag är nöjd..