tisdag 8 mars 2011

**#*##***#**#^^

Min första tanke när jag på ett par månaders tid skickar det första smset till Herr Strul enbart för att jag under dagen fått information ang hans fd bästa vän.

Och får svaret: Ring mig vid 21.30. Är det ok?

Och det enda jag kan tänka just nu är:

KUKHUVVE!

Och jodå han ringde och jag struntade i att svara. För jag är trots allt less på honom. Genuint less. Inget emot att ha kontakt med honom. Men har ledsnat på att vänta på att han ska behaga höra av sig. Och att han vill att jag ska ringa och påminna honom om att jag är stan... slut med det. Och slut med att ses när jag tar mig uppåt. Sen kan han försöka gulla med mig bäst fan han vill. För det gör han när han vet att jag är irriterad.. men känns inte som att det kommer att gå över den här gången. Det har gått för långt och för länge. Och jag går vidare. Glöm att jag berättar att det finns kvalificerad risk att jag åker uppåt inom de närmaste dagarna. Farfar ligger på sin dödsbädd och jag skulle vilja träffa honom. Måste bara kunna komma ifrån här.

Inga kommentarer: