lördag 5 mars 2011

Helt osannolikt

Men idag skiner solen och det luktar vår ute. Enda nackdelen är att idag hinner jag inte bjudan in mig till mammas växthus för att i solen inta årets första gin & tonic i vårsolen.

Utan det blir en trip till IKEA med min far ( jaaa umgås utanför jobbet!) Mest för att han som bonus för att jag jobba så mycket skulle få en tvbänk.. och jag har bokat in händige killen i em för att fixa hemma. Alltså först IKEA sen stallet med en lång härlig tur i skogan för att sen hem och röja innan händige killen kommmer.

Förövrigt ska han även sätta upp en rullgardin i sovrummet. Ska bli intressant att se vad huliganen gör med den. Jag misstänker att tugga på kanterna ligger högt upp på listan.

Sen fick min bortskämda häst besök av världens bästa massör igår och se på fan det verkar som att kräket mår finfint. Alltså var inte de fina tyglarna till det nya tränset och nya hoppgjorden inte bortslängda pengar. Att jag sen är en kratta på att hoppa är ju en annan femma. Eller rättare sagt. Jag rider rätt bra men fasen vad jobbiga mina nerver är i hoppningen. Men det är bara att träna på. Det kan ju släppa. Kanske. Måste faktiskt göra det.

Inga kommentarer: