tisdag 25 september 2012

Vill inte

Dessa karlar. Jag blir en aning matt. En dålig idé från början. Men som just då tydligen kändes som en bra idé. Så efter mycket om och men så tyckte jag näää vi lägger ner. Använde den totalt ursla frasen att nu är det snart sommar och jag vill inte ha skräp i bagaget. Mottogs sisådär. Tjat om men vi kan väl ses en sista gång och så. Sen går sommaren. Givetvis så återkommer personen med koll på att nu är minsann sommaren över. Har du träffat någon? Så var ju inte fallet. Och jag ljög inte. Kanske skulle gjort det. Skrek inte heller "Nej för fan", vilket jag nog borde gjort. Så nu är han på. Galet på. Och ju mer han försöker ju mindre vill jag. Försöker låta saker rinna ut i sanden. Det ligger en vansinnigt komplicerad historik i det hela för att göra saker och ting värre. Sånt som går en herrejävlar massa år tillbaka. Men jag vill bara inte. Tanken på sex men honom lockar inte alls. Han har lyckats med all tydlighet påvisa en jäkla massa sidor som jag inte uppskattar. Alls. Så jag får väl vara tydlig. Övertydlig. Summan av det hela är att det är en förbannat dålig idé att knulla med killkompisar. Blir bara katastrof. Jag kan inte inte hjälpa att han har satt sig själv i skiten. Hans liv hans problem. Helt ärligt har jag ingen som helst uppsida någonstans med honom. Möjligvis att få ligga då och då. Inte fy skam iofs. Men som sagt var jag vill ju inte ens det. Frågan hur jag ska få honom att förstå utan att skada hans fragila manliga ego.

Inga kommentarer: