måndag 10 september 2012

Jo men det är lugnt

Förra veckan flög förbi. Tillbringade större delen i Stockholm och fick en hel del gjort. Jobbmässigt alltså. Utöver det lyckades jag shoppa lite nya kläder. Så jag är ganska nöjd trots allt. Så när helgen väl kom så var jag tröttare än tröttast. Helt normalt att somna vid halv tio på kvällarna och sova en sisådär 10 timmar. Inte alls faktiskt. Förkylningen är ett faktum. Nu befinner sig mina föräldrar på olika platser vid medelhavet och njuter. Inte alls orättvist. Har bara 2 hundar, 4 katter, en häst och ett företag att ta hand om. Hur lugnt som helst. För att piffa till det hela ska helgen tillbringas på mässa nere i Europa. Jag är måttligt road just nu. Men bara att ta en dag i taget så löser det sig. Ser fram emot att saker återgår till det normala. Just ja. Syrran är höggravid dessutom.

Inga kommentarer: