tisdag 3 december 2013

Kinkig

Erkänner att jag var rätt trött och grinig igår. Eller mer lättirriterad. Nu inser jag varför. Lite lagom febrig helt enkelt. Men mår inte superdåligt utan mest trött och lite hängig.

Nåja efter en massa om och men så har helgplanerna stuvats om. Jag slipper ( jipeey!) hundutställningen i Stockholm utan får äran att passa syrrans hundar inklusive valpar i helgen. På söndag åker jag upp till Stockholm för att vara ledig måndag och tisdag. Agendan omfattar spelning och middag med en kompis som är hemma i Sverige så det blir mycket nöje vilket jag ser fram emot. Även om de kommer att pina mig med vilda planer på möhippa och bröllop för att jäklas.

Sedan bär det av hemåt på onsdag och sedan är jag hemma i en dryg vecka innan det blir avfärd uppåt igen för julfirande. Seriöst värre.

Inga kommentarer: