onsdag 6 maj 2009

Zoo

Fick hem Råttan från djursjukhuset igår. Hon blev väldigt glad att se mig och ville INTE vara kvar på djursjuhuset. Nåt säger mig att hon inte uppskattade att få tillbringa 2 nätter på isoleringen. Men efter att fått komma hem och sova i mattes säng så finns det hopp om livet verkar det som. Däremot finns det ju saker som får mig bli en aning fundersam. Som varför de valde att bada hunden. För 206 pix ex moms.

Huliganen har så klart varit komplett vidrig när båda kompisarna varit borta. Så natten mellan söndag och måndag ruttnade jag på honom och gick mitt i natten upp och spolade honom lätt i duschen. Tanken var att han skulle ha att göra en stund och inte terrorisera mig. Inom 5 minuter kom det en blöt superkelig kattjävel som ville kela med matte. Och kom inte med tipset att stänga dörren, han kan öppna dörrar. Därför ytterdörren alltid är låst för han försöker dagligen bryta sig ut.

Men ändå är de bedårande.

UPPDATERAT:

Lillkatten kommer hem idag

2 kommentarer:

Ninde sa...

..och spolade honom lätt i duschen?! Trodde alla missar hatade sånt? (utom grå katten som tror allt är en kul lek för att roa honom)

Serafim sa...

Nja han tycker inte att det är sååå farligt med vatten. Dessvärre!!!