onsdag 13 januari 2010

Lite så där lagom

Så infann sig januarideppet. Och orkar inte riktigt med. Men egentligen är det ingen fara. Det känns bara så förbaskat tråkigt just nu. Och lite jobbigt. Och jag är trött. Tröttare* än jag brukar. Så idag ska jag nog låta hästen vila trots att det egentligen inte passar och köra snabb renovering hemma. För jag står inte ut med att det ser ut som en knarkarkvart hemma. Så tvätta, städa och diska är nog en bra idé.

Och försöka se fram emot Stockholm om några veckor.

Men egentligen.. så skulle jag behöva börja träna mer. För det känns att det är det som saknas och skulle hjälpa. Ska bara komma dit hän..


* kan iofs bero på att jag hämtade far på flyget igår och kom hem sent. Och somna efter klockan 1 en vardag för att gå upp vid 6.30 är lite för lite sömn tom för mig. I alla fall om jag ska vara på gott humör

4 kommentarer:

Ninde sa...

Oh. I feel you.
Ska också satsa på att göra om lite hemma snart. Och slita lite på gymkortet...

Serafim sa...

Jaa funderar nästan på att skaffa gymkort.. men så är det ju det där med att dygnet bara har 24 timmar..

Anonym sa...

Börja nu träna, 24 timmar om dagen räcker till det också.

Serafim sa...

Jooo men hinner inte före jobbet.. och måttligt sugen på att dra iväg vid 20-tiden när jag kommer hem från stallet. Så får väl bli att springa.. före jobbet.. dvs vid 5.30..