onsdag 17 november 2010

Far och flyg

Närmaste veckorna har kört ihop sig helt. "Nån" har köpte en maskin som givetvis ska hämtas i krokarna av huvudstaden. Och det går ju absolut inte att använda ett fraktbolag. När man har en dotter som man kan skicka. Men det är ju i alla fall inte dagarna före jul. Alltid nåt. Så närmaste veckorna kommer jag att vara hemma cirka fem dagar. Men hinner med ett par vändor till huvudstaden och en vända till London. Så det är inte så värst synd om mig. Fast hämta maskinen hade jag gärna sluppit..

2 kommentarer:

Ninde sa...

Kan du inte delegera uppgiften till ett fraktbolag och låta din ömme fader betala? Alternativt delegera till Herr Strul, så får han en uppgift här i livet och samtidigt en helt legitim anledning att hälsa på dig? ;)

Serafim sa...

Jag försökte delegera till ett fraktbolag. Gick inget vidare. Och Herr Strul? Introducera för käre far? Skulle inte tro det va?

Men vill jag så skulle jag väl rent hypotetiskt kunna våldgästa Herr Strul när jag är i huvudstaden..