måndag 7 februari 2011

Veckans I-landsproblem

Efter gårdagens heldag på jobbet och tur till stallet kom jag hem till mamma. Som så vänligt hade ringt och erbjudit mat. Och det kan man ju inte tacka nej till.

Men när jag kom in genom dörren kommer mamma och ser helt bedrövad ut.

Mamma: Vi måste ha gravöl!!

Jag: Vad är det som har hänt? Har en av katterna blivit överkörd?

Mamma: Nej nej! Min Iphone är död.

Jag: Suck

Mamma: Jaa jag fattar inte hur det bara kunde hända! Helt plötsligt var den bara död..

Och sen satt hon och tittade på den med jämna mellanrum och suckade.. och undrade hur kunde det bara hända...

( till saken hör att mammas man brukar säga att i nästa liv vill han vara hennes Ipone för hon pysslar så mycket med den)

3 kommentarer:

Ninde sa...

Ihjälpysslad Iphone? :D

Serafim sa...

JAA!! Ska defintivt reta mamma för det.. hon lyckades till slut få igång den. PUH!

Ninde sa...

Gör så. Aha den har återuppstått? Så ni drack gravöl i onödan då? ;)