onsdag 6 april 2011

Det går utför...

Igår hade jag ingen som helst fantasi. Alls. Iofs har jag inte haft det på länge. MEN på något underligt sätt kom jag på att jag skulle göra plättar. För att jag faktiskt har ett plättjärn. Sen att jag igår kom på att jag skulle leva sjukt hälosamt kan väl också tilläggas.

Idag. Åt jag plättar till frukost* och ikväll kom jag på att det går att ha chokladsås** på plättar. Rätt gott dessutom. Passade finfint med ett glas vitt vin. Jag kör fullt ut med det deppade kortet just nu. Enda som fått mig att dra på smilbanden idag är Glee. Mitt liv känns rätt patetiskt.


Imorgon blir det en smoothie. Och mamma har fått order att ringa och väcka mig. Skyller på pollenallergi och att jag sover i koma på dom.

Funkar mina ursäkter?


* för att jag inte hade något bröd hemma och kom på att några plättar borde funka för jag är så less på frukostmackan att jag håller på att dö.

** sannolikt första gången jag haft chokladsås hemma eftersom att jag i fredags faktiskt gjorde efterätt med det och bara inte orkade koka egen

Inga kommentarer: