tisdag 24 september 2013

Sammanfattning

Jo men det var trevligt. Verkligen trevligt. Jag är sammanfattningsvis en aning förundrad över den här killen.

Han har grym musiksmak.
Han lagar bättre mat än jag.
Han håller upp dörrar åt mig.
Han bjuder på ostron och champange.
Han är supergullig och vill hålla hand.
Han gör svingod mat och serverar gott vin.
Han hade köpt inte mindre än 4 olika ostar för han vet att jag gillar ost.
Han är fantastiskt trevlig.
Han är rolig.
Han läser böcker.
Han gillar samma typ av filmer som jag.
Han kommer överrens med mina kompisar.
Han är inte avskräckt av ett smärre Zoo.
Han har kläder som ser helt ok ut.

Sedan på natten när vi ligger i soffan och kollar film, dvs jag försöker att inte somna så frågar han mig om vi hänger nu. Så jag undrar om han frågar chans på  mig. Och då säger han jaaaa... och skrattar.