tisdag 28 januari 2014

Saker som får mig att stå ut med vintern


 Först och främst en scrub som tar bort det torra i huden. Premiär för Neils Yard för min del. Inköpt på Skincity ( bästa nätbutiken och supersnabba leveranser, beställde i fredags och låg i brevlådan igår)

Jag har ju kört Sensai i något år nu men deras krämer räcker inte just nu så det fick bli en repris på Dermalogica Intensive Moisture Balance. Inköpt på Skincity
 
Händerna ska man ju inte tala om hur torra de kan bli. Men den här är faktiskt ganska bra. Köpt på apoteket.

När man kommer hem frusen så finns det ju bara en sak att göra. Krypa upp i soffan och tända ett ljus. Bonuspoäng för roliga förpackningar. ( Har köpt ett till som jag funderar på att ta med till min kille som INTE förstår storheten den det här men jaja... han får vänja sig). Köpt på Bangerhead till ett vansinnigt bra pris.
 
Utöver detta så fyndade jag ett par skor från Swedish Hasbeens som jag absolut inte kunde leva utan. Eller rättare sagt det var utförsäljning och när jag hittade ett par i min storlek för 200 pix istället för 1895 så slog jag utan att tveka till. Lär dyka upp idag misstänker jag.  Gillar att göra fynd!

Inga kommentarer: