torsdag 16 april 2009

How to be good

15.47 Mor ringer från jobbet

Plastis ska gå på fotboll i kväll, så jag tänkte att om du har tid så kan du kanske köpa lite vin så kan vi ses? Vi har bara dyra viner hemma.


Hmmm visst. Men vaddå bara dyra viner.. jag kan offra mig..

Jupp visst kan fixa vin. Hörs sen.

Sen kommer jag på lösningen. Och påtalar att hon kan komma hem till mig. Och jag kan köpa en pizza att dela på, som är halvgräddad. Så man kan dricka lite vin och sen fixa klart den...

Ibland är jag brilliant. Idag plockade jag hennes ögonbryn och vaxade överläppen. Slapp pikar om barn, jobb och karlar. Riktigt trevligt.

2 kommentarer:

Ninde sa...

Så det är så man gör för att slippa pikar alltså? Tillfoga smärta..

Och vaxa överläppen? låter onekligen smärtsamt...*ryys*

Serafim sa...

Jaaaa hon pep lite...

*skadeglädje är den äkta sanna glädjen*