måndag 27 april 2009

Succé

Jag tror tårtan föll lilleman i smaken. Enligt säkra källor ville han ha Spindelmannens huvud. Vilket säkert tyder på något mordiskt drag. Sen backade jag och pappa ifrån planen med instrument. Mest beroende på att vi inte hittade några cymbaler... så det blev lego i stället. En gul bil typ. Jag var sugen på bilen med hästtransporten och hästen till. Men anade att jag skulle få dödande blickar från masen. Vi skippade också den rosa My Little Ponyn som vi stod och höll i.

Hästkräket lyckade gå och bli snorig förra veckan så hon har fått vila några dagar. Sött med gult slem som hon fnyser runt om sig. Verkligen. Men hon verkar bättre så idag kör vi igång igen. Det var bara för att jag hade gjort en lätt tävlingsplanering. Så det så. Som nu har gått åt pipan.

Inga kommentarer: