tisdag 14 april 2009

tisdag fast måndag

Det känns lite konstigt. När det blir lite omvänt på något vis. Helgen var bra. Fint väder och varmt. Konstigt nog så lyckas jag komma hem varje kväll med rosa kinder trots spf 25. Vilket jag blir lite bitter över. Känner hur rynkorna bara blir fler och fler.

Annars var temat för helgen grillpremiär. I går kom den där unge kille och hoppade min häst sen grillade vi korv och drack kaffe. Inte illa alls.

I morse gick jag upp 6 för att hämta tvätt. Sen hann jag med att plocka undan och dammsuga innan det var dags att lamna hemmet. Så jag känner mig lite duktig idag. Trots allt. Men Räven och frugan kommer på besök till helgen så jag måste börja röja upp. Så att jag inte behöver skämmas så mycket i alla fall.

4 kommentarer:

Ninde sa...

Gick hoppningen bra? Lite impad över att du har en manlig tränare åt din häst. Lite som i gamla filmer..;)

Serafim sa...

Tränare??? Nja beridare snarare.. jag instruerar från marken och bygger ;)

Men visst det går bra även om han hävdar att hästen är minst lika envis som sin ägare :S

Ninde sa...

Ha ha jasså...hm beridare låter ännu äldre film. Typ svartvitt..

Lika envis som sin ägare? Han har inte lyckats charma nån av damerna än alltså?:D

Var det han med bilderna föressten?

Serafim sa...

Bilden. Yep.

Jag är väldigt konfunderad över honom. Milt sagt. Men han är trevlig. Bara jkag inte tänker på bilden.