torsdag 30 april 2009

jo men vad fan...

precis när jag började blogga så avslutade jag en relation. Med en man. Av någon jävla anledning så dyker flera av mina X upp i mitt liv igen. I olika skepnader som inte alls har något att göra med att vi vill fortsätta nåt.

Men den här snubben. Vi hade kul. På riktigt. Jag visste då att jag var annorlunda. Mot alla andra. Och jaaaa det fanns en massa jävla historik. Som jag inte ville veta. Men jag visste någonstans att jag var för bra för honom. För jag gjorde honom nervös på riktigt.

Det kommer aldrig bli vi igen. Men om han nu kommer till stan som han planerar så ser jag ser emot en trevlig kväll. För det är en kul och trevlig kille. Och sådana gillar jag. Oavsett om vi haft sex eller ej. Har man hamnat i mitt " ängeln gillar" fack så är de liksom där...

Inga kommentarer: