måndag 13 juli 2009

Trött

Johodå jag har sovit inatt. Bra till och med om man bortser från att jag vaknade efter en timmes sömn. Drömde konstigt och otäckt. Men nu är det måndag igen.

Falsterbo denna vecka. Sen hur mycket jag kommer åka ner vet jag inte riktigt. Beror på hur mycket pengar som står på kontot. Det gick ju en del i lördags. Men kändes som en skitbra idé då. Kanske nu med. Jag behöver ha mer roligt för att stå ut med livet ibland. Framför allt efter en skitvecka som förra veckan var. Orkar inte riktigt med bråk. Tar för mycekt energi som jag inte har.

Men annars känns det som att jag hittar tillbaka till det gamla jaget. Som faktiskt var en glad person. Inte bara på ytan. Som tyckte att saker var roliga.

Däremot är jag less på killar. Orkar inte med trassel. I min värld är det egentligen enkelt. Svart eller vitt. Inte grått, kanske utifall att eller åt vilket håll blåser vinden idag. Jag fixar svart och vitt inte klafset emellan. Så jag får nog vara tydligare. Mer rak. För nu är jag bara rastlös och uttråkad. Igen. Känns som ett tema. Jag blir uttråkad innan det ens har hänt nåt. I min värld är det så lätt. Antingen så vill man eller inte. Då löser man det. Man kan inte ha hänglsen och livrem när det gäller sånt här... då blir det handlingsförlamat. Och det är ju måttligt sexigt. Och sexigt är ju rätt bra. Faktiskt.

Så nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag åker och duttar med hästen. Sen ska jag städa och spela jävligt hög musik. För nu skiter jag i det.. nu ska jag och Huliganen ha party med varandra. Plus att jag faktiskt har en bok hemma på nattduksbordet som tom verkar lovande.

WHOA!

Inga kommentarer: