tisdag 9 juli 2013

Det blir bättre

Nåja nu har jag fått sova lite. Vilket innebär att jag börjar bli människa igen. Nåja problemet med bilen är inte löst än. Verkstaden jag hade tänkt mig har semester. Tjoho!

Veckan blev av någon anledning totalt fullbokad. På lördag är det hundutställning och under dagen dyker familjen Räv upp på besök i några dagar. Så på fredag blir det att förbereda allt för jag lär inte komma hem innan de dykt upp. Ikväll ska jag exotiskt nog ut och dricka vin på stan. Men blir bra. Känns som att se lite folk vore trevligt. Och prata med någon annan.

Resan var alldeles fantastisk. Huset var härligt, vattnet var härligt, fick några goda drinkar. Lutar åt en repris nästa år.

Gårdagen var bedrövlig. Huvudvärk, trött och lite kaos på jobbet. Hästen slö ( förhoppningsvis värme och sommarlov) så jag blev nervös. Men nya tag idag.

Inga kommentarer: