torsdag 18 juli 2013

Som vanligt

När jag gör planer som involverar lugn och ro så skiter det sig. Den här gången var det syrrans söta lilla ligist 3 år gammal som lyckades manipulera sin stackars moster. På något jävla sätt så ska hon sova ÖVER hos mig på fredag. Rida häst var och också med på kravlistan, liksom titta på Totoro och sova i min säng..

"Sova med trosor i din säng!!!"
"Åka till stallet och RIDA"

Vill följa med dig hem NU!

Efter en viss förhandling blev det fredag. Blir säkert väldigt bra. Jag bävar en aning inför det. Tycker liksom 2-3 timmar med pratkvarnen räcker och sedan vila öronen.

Men men får väl lägga in måla naglar och andra lugna aktiviteter på listan. Dessutom har jag chips och godis över sedan helgen och inte minst Hello Kittyglass. Så det finns mutor. Frågan är bara hur kul jag ska göra det. Blir det FÖR roligt vill hon ju komma igen... samtidigt vill jag ju vara den coola monstern. Åh dessa i-landsproblem.....

Inga kommentarer: