måndag 22 juli 2013

Helgen

Jo men jag överlevde. Kan nästan säga att det gick bra. Med systerdottern alltså. Vi var i stallet vilket innebar att hon gick och höll sig för näsan och tyckte att det luktade illa. Men rida ville hon ju så klart. Får ge min häst lite beröm som trots attacker av bromsar gick snällt med tösen på ryggen. Sedan åkte vi hem och fixade, någon gång vid 21 somnade hon i soffan och inte långt därefter även jag. Dagen efter åkte vi till stranden och jag var nöjd över att det var långgrunt så jag slapp doppa mig. Enligt min mening så var det kallt i vattnet.

Utöver det har jag solat, sett House of Cards och bara latat mig. Vilket jag nog hade behov av. Så nu är det åter till vardagen. Förhoppningsvis lyckas jag vara ledig lite nästa vecka så jag och Råttan kan ge oss av på en road trip i Sverige.

Inga kommentarer: