lördag 6 december 2008

Åh helg!

Det var trevligt igår. Lugnt städat men visst gick det åt lite* vin så klart. Jag fixade huden på tjejkompisen och föreläste om vikten av bra produkter. Hon masserade mina axlar vilket i sin tur innebär att jag har ont i dom idag. Axlarna alltså. Dessutom kom vi på att vi skulle åka till stallet tidigt. Den tiden flyttades ganska kvickt framåt en liten stund imorse.

Det är ju så där lagom motiverande med häst vissa dagar. Idag hade jag gärna legat kvar i sängen. Men det gick ju bra trots allt. Nu har jag kommit hem, duschat och slängt mig i sängen med en massa tigerbalsam på axlarna.

Så var det det där med karlar. Självklart kändes det som en alldeles lysande idé att skicka sms till Herr Strul igår. Fiffigt? Nja men han har ju sina fördelar.. vet ju var jag har honom på något underligt sätt. Och han är ju enkel.

Den där unge saken har jag inte riktigt kommit fram till vad jag ska göra med. Eller rättare sagt jag begriper mig inte alls på honom. Fattar inte alls vad han vill. Jag vill att saker och ting ska vara enklare på nåt sätt. Så äh får väl se vad han gör...


* beror nog på vem man frågar... en del.. men ingen huvudvärk imorse..

2 kommentarer:

Ninde sa...

Förstår dig. Det är väl det som är så förrädiskt med herrar av Strul och Hs typ. Att man vet var man har dem. Man har klurat ut hur de fungerar. I all sin strulighet är de ändå stabila på något sätt.

Vet den yngre förmågan själv vad han vill då? Vad säger han? Vad vill du (allvar eller bara kul?)

Men du..tigerbalsam nej, nej,nej. Radital för tävlingshästar+värme. Späd som du tycker det behövs. Mindre kladd, bättre lukt...

Serafim sa...

Den yngre. Tröttnat... lägger ner helt.

Jo men hästlinimentet var ju i stallet.. som vanligt!