onsdag 17 december 2008

Veckans..

Hittade den här listan hos Anino.

1. Finns där någon i din länklista som du skulle vilja ha sex med?

nope

2. Sex på morgonen, eftermiddagen eller kvällen?

Vilket som.. inte så kinkig

3. Har du behövt stanna vid vägkanten för att kräkas?

Nää inte vad jag kommer ihåg

4. Har du någonsin fått betalt för att ta av dig kläderna?

Öhhh nej nej

5. Duscha eller bada samtidigt som du har sex?

Ja!

6. Vill du ha någon aggressiv eller passiv i sängen?

Absolut inte passiv... om inte det är en del i "leken"

7. Älskar du någon i din länklista?

Nope

8. Kärlek eller pengar?

Kärlek

9. Kreditkort eller kontanter?

Kontanter

10. Har du någonsin velat ha din (eller en) bästa vän?

Nja bästa vänner har nog oftast varit tjejer och det är inte min grej. Fast finns nån killkompis som råkat hamna i sängen.

11. Camping eller femstjärnigt hotell?

Hotell

12. Var är det konstigaste stället du haft sex på?

Hmm hiss?

13. Skulle du kunna tänka dig att raka dig helt (även huvudet)?

Nej

14. Har du någonsin varit på en strippklubb?

Nej

15. Någonsin varit på en bar?

Skoja?

16. Någonsin blivit utkastad från en bar eller klubb?

Näää

17. Någonsin varit så full att någon annan fått bära dig?

Nja... stötta?

18. Haft sex på bio?

Kvar på listan

19. Haft sex i badrummet?

så klart

20. Har du haft sex på jobbet?

Ja

21. Någonsin varit i en sexleksaksaffär?

Sure.
22. Köpt något från en sexleksaffär?

Javisst.

23. Har du blivit ertappad med att ha sex?

Dessvärre

24. Har någon snuskiga bilder av dig?

Nope ( och vad är snuskigt?)

25. Någonsin haft sex med någon och tilltalat dem med fel namn?

Dessvärre.. lärde mig att inte använda namn efter det..


Så Ninde, förväntar mig att du nappar..

17 kommentarer:

Ninde sa...

Självfallet gör jag det. Väntar bara på en update om Herr Strul..;)

Serafim sa...

Men har ju gjort det... ;) läs om återseendet.. Eller vill du ha mer details?

Ninde sa...

Hur kunde jag missa det. Must be due to recent workload..;)

Men såklart vi vill ha mer detaljer. Vänner eller satsa på mer kontakt? :)

Serafim sa...

Varför ändra på ett vinnande koncept?

Vi kommer säkert att ses och höras då och då. Men tro inte att vi pratar "om oss" eller hur många år till vi ska fortsätta så här. En sak är säker i alla fall: för mig är han och kommer nog alltid vara favoriten.

Ninde sa...

Aha. Antar att han känner samma sak för dig...
Är det okej att länka till den här bloggen föressten, eller är det hemlich? ;)

Serafim sa...

Ok.. länka..

A. sa...

Länkfrågan ligger jag bakom... Fick nämligen skäll av Ninde för jag använde hennes länkar...

Serafim sa...

eeeehhh???

Inte Ninde väl?? From som ett lamm..

A. sa...

Hon är en ulv i fårakläder... Man tror att hon är snäll och artig men icke. Lite som som den onda dockan. Söt och fin först...:D

Serafim sa...

Hahaha! Förstår inte alls vad du menar.. är ju en ängel! Men vi får väl döpa om henne till Bäää.. ;)

Ninde sa...

Skitsnack A, skitsnack. Är exakt så snäll som man gjort sig förtjänt av..

A. sa...

Bäää är ett bra namn. Passar henne tycker jag...

Och ärligt, är det någon som alltid är snäll så är det jag.

Ninde sa...

A: Bää kan du vara själv. Och det bara för att jag är för snäll för att kalla dig något annat fårrelaterat...

Ninde sa...

Ängeln: Och Bää? Är det tacken för att man ställer upp på dina utmaningar? va va va?

Ninde sa...

A igen: Och föressten? Ond docka? What have I ever done to you?..

Serafim sa...

Men du fegade ju ur och tog bort den...

Ninde sa...

Orkade inte rensa hö hö kommentarer just nu...