söndag 15 mars 2009

Så...

Om någon undrar så kommer väl den här bloggen mest handla om djur framöver. Företrädelsevis hundar och hästar. För det är vad jag kommer att ägna mig åt närmaste tiden. På riktigt.

Karlar? Visst om det kommer någon jävligt trevlig och knackar på dörren så LOVAR jag att berätta det. Övriga göre sig icke besvär.

Fast annars kan vi har en vadslagning. För nu har jag påtalat för Herr Strul att jag inte vill höra av honom. Alls. Jag tippar att det tar 4 månader innan han ringer. Inte för att det spelar någon roll. Men jag flinar i alla fall åt att den här gången kostade det honom 1700 spänn att göra mig riktigt förbannad. Plus att jag inte vill ha med honom att göra. På riktigt.

6 kommentarer:

Ninde sa...

Amen vafan. Och den långsökta bortförklaringen till ändringen är?

Serafim sa...

Vill du verkligen veta?

Ninde sa...

I do. Ska vi slå vad om att jag hört den åtminstone någonstans i bekantskapskretsen förut? ;)

Serafim sa...

Nope. Svårt att tro att den finns. Han hade glömt bort sin bästa polares födelsedag. Och kunde inte säga.. aj fan jag har dubbelbokat mig..

Ninde sa...

Yeah. Right....ha ha

Nja. Kanske inte just hört den i "bästa polares-födelsedags tappning". Men definitivt nåns födelsedag kompis kille skyllde på när det blev jobbigt.. Suck.

Har du tröttnat på att ha med honom att göra överhuvudtaget? Eller tänker du spela "nä, jag bryr mig inte. Är bara en slump att jag har ny snygg frisyr och är jävligt upptagen för överskådlig tid framöver om du ringer igen"-spelet? ;)

Serafim sa...

Nää jag har tröttnat på honom i överhuvdtaget...