onsdag 30 september 2009

När katten är borta dansar råttorna på bordet

Vi har en ny tjej på jobbet. Som verkar så där lite lagom blyg och snäll. Så igår gav jag henne en liten förmån* som jag ger till tjejerna. Som arbetsgivare ska man väl framstå som en god förebild. Man kan ju alltid försöka i alla fall. Så igår fick hon en bunt kondomer av olika form och skepnad. Vilket verkligen uppskattades.

Idag har flickorna haft diskussioner om hur sjutton den knottriga varianten såg ut. Så har de en rosa knottrig kondom uppblåst vid sig. Fint på nåt sätt.

Undrar vad far tycker om det när han kommer hem från sin affärsresa. Misstänker att han kommer att anklaga mig för att vara uppviglare... vilket är HELT taget ur luften..




* killkompis som får lite varuprover så får jag kondomer

5 kommentarer:

Ninde sa...

Bara till tjejerna?

Serafim sa...

Don't do as I do. Do as I say ;)

Joooo jag har ett lager hemma. Så klart.

Ninde sa...

"...do as I say". Ha ha så sant så sant.Bara en tanke. Väl gömt lager då eller har det hänt att någon dejt/bekant oavsiktligt..tja du vet? :D

Serafim sa...

HAHAHA va?

Ninde sa...

Nej, jag tänkte bara om jag själv skulle ha jättelagret hugo hemma. Så skulle det naturligtvis, med min vanliga tur, varit något som någon man inte tänkt sig råkade se genom att dra ut fel byrålåda eller så. Garanterat. Skulle komma på mig själv sekunden efter jag lätt disträ bett förälder/killkompis eller vem det nu var gå och hämta nåt helt annat medans jag stod och lagade mat eller så. Ett jättelager verkar trots allt en smula mer svårgömt än ett mindre lager ;)