onsdag 15 september 2010

All work and no play...

Är precis hur det känns just nu. Sista tiden har vi brottats med diverse olika saker. Men idag tror jag att vi äntligen börjar få ordning på eländet. Note to self: Ge aldrig en produkt som inte är klar till en kund. Som givetvis älskar den och ändrar hela sitt upplägg.. och vi upptäcker att den rent ut sagt inte alls funkar i produktionen. Allt som kunnat gå fel har i stort sett gjort det. Men som sagt nu ser jag äntligen ljuset i tunneln!

Fick förövrigt ett samtal för några veckor sen, från en gammal kollega från förra jobbet. Det som gick åt helvete. Som erbjöd jobb på nytt bolag. Så jävla värdelös kan jag ju knappast ha varit då. Eller så har de haft grymt svårt med rekryteringen. Och jag fick en väldans massa beröm för alla kontakter jag hann jobba upp på den korta tid jag var där... och att jag hade rätt när jag hade påtalat vilka stora konton man under en lång period inte skött och att det inte skulle gå att rädda utan enorma insatser. Vilket man inte trodde på. Konton som numera ligger hos den stora konkurrenten. Intressant. Chefen som jag inte kom överens med fick förövrigt gå en kort tid efter att jag hade slutat.

2 kommentarer:

Ninde sa...

Du ser, 1-0 till dig såhär i efterhand iaf..:)

Serafim sa...

Känns inte så jäkla dumt ;)