söndag 3 oktober 2010

Idag

Fyller jag år. Och igår hade jag några kompisar över på en liten fest.

Idag var jag inte pigg när jag vaknade. Men har hämtat upp mig och tom gjort tårta. Festen inleddes men att killen som kom in satte sig med ett stort leende och direkt började förhöra mig om jag träffar Herr Strul fortfarande. Det satte liksom ribban för kvällen . Sen hjälpte den andra killkompisen till att fylla i det jag febrilt försökte mörka. Vi hade kul och satt bara och pratade en hel massa strunt.

Och jaaa det är verkligen synd att han är gift och har barn. Och han kommer ihåg exakt när vi har sprungit på varandra under året. Och är världens roligaste och charmigaste kille.

7 kommentarer:

Ninde sa...

Lyckligt gift, or looking for a good enuff excuze to get out of it-gift? ;)

..och stort grattis i efterskott! Kändes det okej att fylla 25, igen? ;)

Serafim sa...

Erkänner att det finns en liten del i mig som hoppas det andra men är nog dessvärre det första ;)

Tack! 25? hahaha.. det var dessvärre lääänge sen. Helt ok att bli äldre men hade ju varit schysst om inte alla kompisar håller på med familjegrejen just nu. Det är lite tråkigt!

Värsta var nog när den andra killkompisen glatt drog upp unge konstiga hästkillen.. Snällt? Nää knappast! Lät ju som att jag har värsta coola singelivet. Inte som verkligheten direkt..

Ninde sa...

Unge konstige hästkillen? Han med nakenbilderna eller har jag inte hängt med nu? ha ha. Och värsta coola singellivet kanske inte är helfel om just gifte killen tror på. Vi vill ju inte att han ska tro att du sitter hemma ensam o trånar efter honom i brist på beundrare, eller hur? Lite konkurrens är aldrig fel..;)

Serafim sa...

Jaaa han med nakenbilderna. Även om inte just det dök upp.. finns gott om andra konstiga saker... men det kanske du har missat..hehe!

Fanns väl en anledning till att han började förhöra mig antar jag ;).. inte artighet i alla fall! Visst är väl bra att inte framstå som gammal nucka... men jag har historiskt sett alltid hållt alla diskussioner om killar borta från mina killkompisar. Det är rätt kört nu och spelar väl iofs ingen större roll nu förtiden.

Liz sa...

Grattis på 25-årsdagen! (håller mig ganska strik till 19 sen ett par år tillbaka).

Serafim sa...

Tack Liz!

msn00b sa...

Åh grattis och förlåt för sen gratulation! Välkommen i 25-års klubben :-)