måndag 6 maj 2013

Det går så där

Men det är rätt bra. I helgen ägnade jag mig åt mina djur, grillade och vilade. Börjar inse att det i stället för en långhelg denna veckan blir det en jobbhelg. Inte helt kanske men nästan. Så nu blir det till att prioritera för det kommer bli mycket jobb en tid framöver. Alltså får jag krasst sluta lata mig och styra upp mitt liv.

En del i det är att endast se sådant jag verkligen vill på tv eller play. Och städning och sådant får ske på vardagar hur trist det nu än är.

Förresten så var Korea bra. Intressant. Det är en så stor stad att det känns en aning absurt. Lyckade inte få resesällskapet att dansa gangnamstyle dock. Fick äran att prova soju vilket inte var tokäckligt men inte heller något jag kom lägga till i listan på saker man vill ha. Köpte en alldeles lysande cc cream som jag numera är smått beroende av. Och ett mobilskal med söta figurer. Tittade på palats, var på en massa möten, förundrades över den fantastiska tunnelbanan. Fick hotellrum med toalett som kunde göra allt... hade ett elände att hitta knappen man spolade med. En snabb summering. Nu ska jag dammsuga. Tjoho!

Inga kommentarer: