tisdag 28 maj 2013

Jo men så att

Blev en ofrivillig dag hemma igår. Som faktiskt var väldigt skönt. Nu har jag börjat dagen med vad som snarare påminner om ett fullskaligt gräl. Kul nästan alltid. Men till skillnad från vissa andra är jag slipad på produktion och produktionsplanering. När jag vägrar chansa så finns det en anledning. När jag dessutom står på mig med en dåres envishet finns det en anledning. Oavsett vad. Det går inte att skriva en lapp med vad man vill ska göras och tro att det går att göra. Bara för att man vill. Det underlättar att man har produkt i lager.. har man inte det och inte hinner trolla fram det så kan man inte leverera. Jaaa jag har vikt undan en del i lagret åt kunden med prioritet nr 1. Och jag vägrar att ta av det. Punkt. Ingen idé att diskutera. Jag ger mig inte.

Inga kommentarer: