fredag 22 november 2013

Presenter

I fredags så var vi hemma hos min guddotter som fyllde år veckan innan. Hon hade visst laddat hela dagen för vårt besök. Plus att hennes far hade berättat att hon skulle få present... så det var ju jättespännande. Överraskningen var fiskdamm... även för min förvånade kille som fyllde år dagen efter. Stövlarna gjorde succé. Mycket populära. Han fick en liten flaska champagne.

Det händer ju att jag är pysslig. Min kille hävdade ju att han inte brukar fria sin födelsedag. Men det fick han erfara att det blev motsatsen i år. När han vaknade fick han brownietårta med ljus och presenter. Dessutom hade jag lyckats spika den ena presenten exakt. ( Bara LITE ångest inför julen nu...) Men jag tycker det är kul att köpa presenter...

Dessutom kom ju alla med presenter till honom. Så vaddå inte fira sin födelsedag...

Inga kommentarer: