fredag 1 november 2013

Paus

Det blev en ofrivillig paus från allt. Sannolikt matförgiftning eller något. Men idag är jag på benen igen. Hästen står försummad ute i hagen men idag blir det återgång till det normala. Igår låg jag nedbäddad och tittade på News Room. Som för övrigt är grymt bra.

Inför lördagens äventyr så kan man ju undra när jag ska lära mig ordet nej. Det lockar inte att gå upp vid 4.30 imorgon för att åka på hundutställning. Alls. Men jag har lovat så det är bara att bita ihop. Växjö i helgen och sedan ska vi på stora Stockholm sedan har jag inte lovat något mer. Vilket känns ganska skönt. Tydligen ska jag även hämta upp en av hundarna som ska med ikväll också. Men en råtta mer eller mindre spelar ingen roll. Om inte annat få ju katterna något att tänka på.

Inga kommentarer: