fredag 9 januari 2009

Obegriplig

Så var det den där unge killen igen. Som jag faktiskt börjar ha riktigt roligt åt. För jag fattar absolut inte alls hur han tänker eller vad han vill.

Nu fick han höra att jag ska upp till storstaden nästa vecka... och undrade vad jag ska göra där. Jaaaa vad tror du? Eller när han fiskade på om jag och min kusin träffat några killar under julhelgen. Om så var fallet tror han då att jag skulle säga nåt?

Jag som inte ens hade gjort mer planer än konstaterat att jag ska upp. Brukar ju lösa sig med underhållning när jag kommer upp. Lätt som en plätt. Pet sound, gärna debaser (om det är någon bra spelning) och.. lite vänner?

6 kommentarer:

Ninde sa...

Han försöker hålla lite koll på dig alltså. Fortfarande aktuell?

Eller är det delvis för Herr Strul du åker upp? ;)

Serafim sa...

Nja mest för att en kompis ville köra upp. Men visst han finns så klart med på agendan. Herr Strul alltså. Även om jag aldrig vågar lita på det..

Äh, nää han är inte aktuell ( på riktigt) men planen är att han ska rida min häst när jag är borta. Fast jag fattar inte hur han tänker! Ska bli intressant att se om jag klarar att hålla minen när jag träffar honom och inte börja tänka på ett visst foto..

Ninde sa...

Rida din häst? Han är alltså tillräckligt duktig för det men samtidigt samma kille som skickade kortet? OhmyGod. Kanske dags att pressa honom lite? Är han snygg föressten eller bara en av de där som började rida för att få tjejer trots sitt utseende?

Serafim sa...

Han har ett väldigt välfundamenterat hästintresse och var han har fått det ifrån vet jag inte. Men jaaaa han är tillräckligt duktig för att tas in som stalljockey... och jag är petig.

Men jag vet ifan med bilden. Är fortfarande förvånad.. fattar inget.

Ninde sa...

Inte dax att fråga honom vad sjutton han håller på med nudå? Såvida han inte håller på med en egen liten Sifo undersökning bland alla hästtjejer han känner låter det ju som en rätt flippad grej att göra..

Serafim sa...

Just nu verkar han mer än nådigt märklig. SYND! För någonstans är det en kille jag verkligen gillar. Så jag fattar inget... men varför skulle jag förvånas?