lördag 6 februari 2010

Dum

Igår åkte jag förbi mamma & plastis efter stallet. Tog några glas vitt.. på tom mage. Kollade på Skvalan och traskade hem. Utan att äta så mycket som en brödsmula. Idag skulle jag tvätta kl 7... då hade jag så ont i huvudet att det var en plåga att gå till badrummet. Och jag behöver desperat tvätta. Stenkorkat. Faktiskt. Nu måste jag klä på mig och gå ut med Råttan och köpa mjölk. För jag måste ha kaffe och det går inte utan mjölk. Råttan är dock cool. Hon har inte visat en tendens till att vilja gå upp. Joo och sen måste jag försöka att få en ny tid i tvättstugan.

Note to self. Ingen alkohol utan mat. Kom nu för faaan ihåg det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket mycket dum ide...
Det värsta är att man aldrig lär sej, samma visa om och om igen, och varje gång lovar man sej själv att aldrig aldrig mer.

Serafim sa...

Nja, så illa var det inte. Så lugnt. Mest lätt obegåvat.

Ninde sa...

Hm. Finns tydligen människor som lär av sina misstag när det gäller sådant. Grattis till dem säger jag bara...