onsdag 24 februari 2010

Tecken

Ett tecken på att jag numera bor i en jävla håla är att ingen av de filmerna som jag kan tänka mig att se på bio kommer hit. Vilket blir den uppenbara anledningen till att jag så sällan går på bio. Plus att det förklarar flickorna på jobbets uppenbart bedrövliga film och musiksmak.

Det finns åtminstonde 2 filmer jag vill se. Den ena går bara med svenskt tal och klockan 16.. säger väl en hel del? Inte för att jag har jättemycket emot barn. Men ska jag gå på bio utan ungar så vägrar jag att gå på barnföreställning. Den andra verkar inte ens planeras att komma på bio här.

Så förutom att det är bedrövligt utbud av spelningar så finns det fasen inte ens ett vettigt bioutbud. Och sen undrar folk hur jag i hela friden kan sakna huvudstaden. Inte så svårt att göra det vissa dagar.

3 kommentarer:

Ninde sa...

Vilka är filmerna? (låter iofs precis som i Hemstaden. Plus att den ena biografen inte bytt stolar sedan 60 talet typ...)

Serafim sa...

An Education.. som jag verkligen vill se och Vildingarna tid men med origalspråk...

msn00b sa...

och på den åttonde dagen skapade gud den krypterade VPNtunneln...

Gå in på ipredator.se, betala 50 spänn i månaden och se sedan precis vad du vill utan inslag av äckliga medmänniskor på äckliga biografer. Torrentz.com indexerar andra torrentsitr och de gör det väldigt väl och för tvserier rekommenderar jag eztv.it. Bäta nedladdningsprogrammet är i min mening utorrent.

enjoy!