tisdag 11 januari 2011

Day 13 – This week

Händer det inte mycket alls faktiskt. Jag ska jobba en jävla massa för den där lugna veckan jag hade tänkt mig gick åt pepparn direkt. Rekrytera personal är numera en hög prioritet. Sen ska hästen sättas igång. Mamma fyller år och tydligen hade jag lovat att fixa en födelsedagsmiddag åt henne.. vilket jag hade förträngt. Sen ska jag röja upp hemma för nu har det förfallit igen. Hunden har böjat löpa så när det är dags ska hon på dejt är tanken. Visst ja sen ska hon hinna ögonlysas också.

Precis som vanligt så tror jag att jag inte har något att göra men sen så fylls det på och plötsligt så är det helt fullt upp. Men igår var jag hemma vid 17 och låg i soffan tittade på tv och tyckte synd om mig. Vill helt klart reklamera det där med att ingen tar hand om mig när jag är sjuk. Fast idag mår jag faktiskt mycket bättre vilket kan bero på att jag sov inatt och inte vaknade en gång i timmen för att snyta mig. Så det går ju verkligen framåt.

Dessutom måste jag ta och sticka klart halsduken till en kompis som fyllde år för ett tag sen. Så det är ju hur lugnt som helst!

Inga kommentarer: