tisdag 11 januari 2011

Helgen

I helgen var jag och syster yster i Göteborg på My Dog och visade hundar. Folk tror inte att vi är kloka när vi kommer med unge, barnvagn, 5 hundar, burar, stolar och allt annat. Men det går rätt bra faktiskt. Vi har rutinen inne och än så länge är syrrans unge så pass liten att det inte är några problem alls. Fast det hade ju varit trevligt att inte var genomförkyld hela helgen. Det gick väl sisådär på utställningen men det är klart att man är inte nöjd innan man vinner allt...

Det var inte helt optimal uppladdning inför arbetsveckan för frisk är jag inte på långa vägar men det är bara att bita ihop. Eftersom att jag har ansvaret för företaget den här veckan då somliga ligger på en strand på Kanarieöarna och har det bra. I min mening rätt så orättvist. Så en resa till solen i vår är faktiskt ett måste. Ska bara få till det där med att få någon att hänga med.

Annars har det väl inte hänt mycket alls. Herr Strul ringde i helgen och undrade varför jag inte ringer honom. Suck.

Hästen är i alla fall på väg tillbaka nu. Massören kom igår så nu är det väl dags att sätta igång henne. Kan bli intressant för hon är mer eller mindre sjövild just nu. Så ska bara bli en aning piggare för att orka med det första passen då jag försöker övertyga henne om det är skritt som gäller och inte bockar i skritt..

Inga kommentarer: