fredag 7 januari 2011

Mysigt... NOT!

Igår insåg jag att jag dragit på mig ytterliggare en förkylning.. igen. Inte helt optimalt med tanke på att jag ska med syrran på hundutställning i Göteborg i helgen. Så jag hade lite svårt att sova i natt och det blev inte bättre av att Råttan började kräkas och behövde springa ut. Jag bor på 3 trappor utan hiss. Inte vrålkul med feber att klä på sig och traska ner 3 trappor komma upp igen lägga sig i sängen och sen var det dags igen.

Så vid 5-tiden imorse skickade jag sms till pappa och talade om läget och undrade om han skulle in till jobbet tidigt. Inget svar så jag kravde mig ur sängen och åkte ner. Lyckades dessutom väcka hela huset hemma hos mamma när jag släppte in Råttan. Missade dessutom att de hade larmet på så efter att jag hade hunnit gå så gick larmet. Kan inte tänka mig att jag är så värst populär idag. När jag väl kommer ner till jobbet så är pappa här. Han hade misslyckats med att svara på smset. En riktig höjdare..

Inga kommentarer: