onsdag 10 oktober 2012

Bara som ett exempel

Fick några biobiljetter. Så varför inte se någon film på lördag? Det här är vad jag har att välja på:
Balladen om Marie Kröyer
Dredd 3D
En oväntad vänskap
Hamilton - Men inte om det gäller din dotter

Hotell Transylvanien

Hypnotisören

Ice Age 4 - Jorden skakar loss

Kalas, Alfons Åberg!

Liten skär och alla små brokiga

Looper

Madagaskar 3

Modig
Palme
Paranorman
Resident Evil: Retribution 3D
Sammys äventyr 2
Savages
Skyfall
Snabba Cash II
Taken 2
Ted
The Bourne Legacy
Twinight - Breaking dawn del 1 & 2
Äta Sova Dö
 
Jag är inte imponerad. Enda filmerna jag kan tänka mig är möjligtvis En Oväntad Vänskap, Äta Sova Dö. Hypnotisören vill jag inte se för jag gillade inte ens boken. Snabba Cash skulle jag väl kunna offra mig för. Men inte mer än så. Det finns mycket om du vill se senaste svenska filmerna, tecknat eller varianter av actionfilm. Men vill jag nu se filmerna måste jag se dem omgående, för brukar bara finns på programmet en ytterst kort tid.

Inga kommentarer: